flytt · livet · tacksamhet · tro

Gud öppnar nya vägar och jag följer

Det är härligt med sommar och att värmen äntligen kommit, åtminstonde här i Skåne.

Jag är tacksam över alla ni som är in här och läser min blogg även om det var ett tag sedan som jag uppdaterat vad som händer i mitt liv. Bara för att jag inte skrivit så betyder det inte att Gud inte gör saker i mitt liv utan tvärtom. Det har varit mycket ett tag nu med att börja jobba och att få livet att gå ihop utan att gå in i väggen igen.

Nu börjar jag känna att jag börjar hitta balans i tillvaraon igen och Gud börjar öppna upp nya vägar och det är bara för mig att följa!

Den senaste tiden har varit överväldigande då bl.a dottern har tagit studenten och bara över en natt så blev hon väldigt vuxen men i mitt mamma hjärta så finns min lilla tjej för evigt.

Jag kommer att fortsätta att uppdatera mina sidor här ett tag till medans jag bygger upp en ny plattform för att fortsätta att skriva om mitt liv och min tro.

Idag har jag publicerat en sida som handlar om att ta steg i tro och att börja leva Gud´s dröm för mitt liv.

 

Lämna en kommentar