Bön och färg · livet · musik · personligt · tacksamhet

Jag ska måla hela världen

Paint love

På tåget idag började jag sjunga en sång som jag inte har hört sedan jag var barn; ”Jag ska måla hela världen lilla mamma”. Låten är lite sorgsen men hopfull  när ett barn sjunger för sin ledsna mamma och vill göra hennes värld glad och ljus igen.

En bild och några ord kom till mitt hjärta och när jag kom hem försökte jag måla bilden och här är orden;

”Vi är alla färgglada penslar doppade i levande vatten för att sprida färgstarkt liv till världen.” Amen

 

Kommentera

