hopp · tacksamhet · tro · vittnesbörd

Hjärtats röst segrar

FB reklam

Under en längre tid så har mina vänner tjatat om att jag borde börja sälja lite av det jag målar men jag har varit lite skrämd av tanken på att sälja det jag gör. Det jag målar har stor betydelse för mig och tanken har funnits, vad händer om ingen gillar det jag gör?

Med tiden så har jag funnit mera ro i mitt hjärta och tänker att jag kan börja med att ta små steg och göra några vykort till att börja med. Igår kom de första korten från tryckeriet och det var med en skräckblandad förtjusning som jag öppnade paketet. Jag blev glatt överraskad över att de blev bättre än jag kunnat föreställa mig när jag betällde dem.

Tacksam för mina vänner som stöttat mig till att våga tro på mig själv och släppa rädslan över att bli bedömd. En klok person sa till mig; ”Alla kommer inte att gilla det du gör, men försök att tänka som så att, alla kommentarer du får både de bra och de dåliga är för att du väckt en känsla hos den personen.”

Om du är intresserad av mina kort så finns mera information här!

Var välsignade kära vänner!

”Himmelske Fader, jag är tacksam för att du skapt mig till den jag är och att du välsignat mig med händer som kan rita och måla, det ger mig sådan tröst och glädje att måla min tro och att måla för dig Fader.” Amen

 

 

2 thoughts on “Hjärtats röst segrar

Kommentera

