Uncategorized

Två saker från min dag

t-shirt

1. På nästan exakt samma ställe som jag hittade boken igår låg idag en sliten, smutsig och trasig tröja. Jag plockade upp tröjan och läste vad som stog på framsidan, jag tänker inte återge texten  här – lämpar sig inte i tryck. När jag hållit i tröjan en liten stund så kommer tankar om att den personen som har haft den här tröjan måste ha varit arg – tog tröjan i handen och började be för den här personen och efter en kilometer så hittade jag en soptunna att lägga den i.

2. På fredag har jag planerat att spela in del två av mitt vittnesbörd och förhoppningsvis kunna ladda upp den senast på söndag.

Tack för alla fina kommentarer och tillrop som jag fått sedan jag publiserade min första vittnesbörds video.

Guds välsignelse till er mina vänner!

 

 

Kommentera

