Uncategorized

Tusen känslor och en kreativ video

Idag har det varit en tuff dag – jag har tagit tag i ett svårt samtal som jag skjutit upp i flera år – tacksam att jag vågade göra detta för det blev så bra. Efter denna urladdning så var det riktigt härligt att göra den här lilla videon och kladda ner fingrarna med lite färg. Jag fick slut på spray färg i helgen och gjorde helt enkelt mina egna spray färger med akrylfärg, vatten och isopropanol, enkelt men effektfullt.

Himmelske Fader, tack för att du giver mod och styrka, tacksam att du öppnat mitt hjärta och min tunga till att uttrycka min känsla och fråga i det svåra samtal som jag har haft idag, all pris och ära till dig min himmelske Fader. Amen

Kommentera

