Uncategorized

Jag önskar ….

Tro ok prayer sv
Jag önskar att jag kunde skriva att jag mår bra
Jag önskar att jag kunde skriva att livet är på topp
Jag önskar att jag kunde skriva att jag inte har ångest idag
Jag önskar att jag kunde skriva att jag har mina känslor under kontroll
Jag önskar att jag kunde skriva det som mitt hjärta innehåller – men min inre kompass löper amok

Det jag kan och det jag orkar är att förtrösta på Gud och be om sinnesfrid och låta Guds hand trösta mig !

Gud hjälp mig att få ordning på det kaos som råder i mitt inre just nu och låt alla mina tankar, känslor av ilska och hopplöshet få växa till kärlek, glädje och en fördjupad kärlek till dig Herre, att jag kan ha en tanke, göra en sak i taget, andas, få kontroll över mitt liv och leva det liv som du har i beredskap åt mig. Amen

Kommentera

