Uncategorized

Fredagtankar från mitt liv

I morse så spelade jag in ett ljudspår ute i trädgården efter min morgonpromenad, fåglarna kvittrar och det blåser lite i mikrofonen. Jag håller på och provar olika appar till min Iphone/Ipad och testar olika tekniker för att kunna uttrycka mig på flera sätt än att bara skriva. Så min förhoppning är att jag så småningom ska få bättre koll på det här och kunna ladda upp lite tidigare i framtiden.

Bildspelet innehåller bilder som fanns i min telefon och har inget riktigt samband med innehållet, tänkte att det kanske är fler än jag som tycker att det är tråkigt att ”bara” lyssna, jag gillar att ha något att fästa blicken på när jag lyssnar. Så varsågod här är mina tankar en helt vanlig fredag i Ängelholm 😉

 

Kommentera

