Uncategorized

En dålig dag slutar på topp

Wounderful made ok

Jag är helt hopplös när jag är inne i mina maniska kreativitetsperioder – det slutade med platt fall idag – men fallet gjorde inte lika ont som det brukar – det var faktiskt skönt att få ladda ur lite 😉 Efter att den värsta gråten lagt sig så började jag be, och fick tilltal om att plocka fram mitt skissblock, och med inspiration från en FB grupp som jag är med i så började jag skissa och skissa och skissa … Det var så otroligt befriande att skissa fritt och bara låta handen och hjärtat leva ett eget liv.

Första bilden visar jag idag och de andra kommer en efter en, och en ny liten videofilm kommer också imorgon förmiddag 🙂

Håll ut kära vänner – snart ska ni se att det blir ordning på mig också!

Nu är det sängen som väntar och ett tappert försök att sova gott inatt igen.

 

Himmelse Fader, tacksam för att du leder mig med varsam hand och leder mig på rätta vägar. Amen

Kommentera

