Uncategorized

Gud berör på många olika sätt

Jag har blivit djupt berörd idag och mitt liv har förändrats på djupet.

Idag har jag varit på sjukgymnastik och den sista kvarten så avslutar vi med en lugn övning där man sitter på en kudde och tränar på avslappning. Under den här stunden så får jag ett tilltal från Gud som går rakt in i mitt hjärta, jag har aldrig tidigare varit med om att det varit så direkt påtagligt, jag är mäkta berörd av det här och det känns så härligt att få en sådan direkt bekräftelse att jag är på rätt väg – Guds väg!

Den här bilden kom till när jag kom hem, och texten är en del av tilltalet jag fick;
”Du är min älskade prinsessa, missförstådd och återupprättad i mitt namn. Jag är med dig till tidens ände – ära mitt namn och gå i frid. Så att det må gå dig väl i alla tider. Amen”

You are my prinsess

Himmelske Fader, jag är tacksam från djupet av mitt hjärta och jag finner inga ord att beskriva min tacksamhet, jag faller på knä inför dig Himmelske Fader, ta mig vid handen och led mig dit Du vill att jag ska vara, jag ärar och prisar ditt namn nu och för alltid. Amen

Kommentera

