Uncategorized

Hur gick det med städningen då?

Städningen av min arbetsbänk gick bra tills jag hittade några intresanta pappersbitar som med lite färg och papper blev till några höghus.
Får se imorgon om jag får en bra ide om hur jag ska montera ihop dem.

Scrap paper Scrap paper house

Sedan så tog jag alla små pappersbitar som låg på skrivbordet och klistrade fast dem på ett papper och fick en fin bakgrund att leka vidare med.

Background to be

Nu är det hög tid för mig att börja varva ner och försöka sova, inte helt lätt att sova just nu då jag är inne i en kreativ manisk period!

Himmelske Fader, jag är tacksam för den här dagen, jag skulle inte ha vågat ta alla dessa nya steg utan dig vid min sida, jag är tacksam för all den kreativitet du har skänkt mig, jag är tacksam för att din kärlek äntigen har slagit rot och börjat blomma i mitt hjärta. Tack Fader för att du tar hand om mig. Amen

 

One thought on “Hur gick det med städningen då?

Kommentera

