Uncategorized

Vad gör ni mitt i veckan?

Skrivbord

Jag har varit på arbetsträning idag, jag håller på och uppdaterar texter på företagets hemsida – vem kunde tro att det kunde vara så jobbigt att klura ut texter – världens hjärngympa.

Skönt att komma hem och sätta sig i min lilla kreativa vrå och bara vara, jag håller på och försöker få den här mixed media she art tavlan färdig. Hade tänkt att få dit en text också – någon som har tips på ett finurligt/fint/inspirerande citat jag kan använda?

 

Himmelske Fader, idag har det varit en dag som varit lite jobbigare än vanligt, tacksam att du finns vid min sida även när det knasar till sig, den här dagen går mot sitt slut och jag försöker vila tryggt i att du vakar över mig i nattens mörker, håll mig tätt intill och stilla mitt oroliga hjärta och att natten skänker mig den vila och frid som jag behöver. Amen

Kommentera

