Uncategorized

Hjärte kärlek

collage

Lite bilder från min dag 🙂

Har målat, fotograferat, promenerat och redigerat mina hemsidor – än så länge så jobbar jag i kulisserna – allt börjar så sakteliga ta form – det är superspännande 😉

Har också lärt mig att man ska inte prova att äta saker man inte tål bara för att det ”kanske går den här gången”, igår så åt jag paprika – vilket jag gillar, men inte min mage. Så halva dagen gick åt till att kurera min stackars lilla mage – nu lär det dröja innan jag försöker äta paprika igen.

Himmelske Fader, tack för att du går vid min sida och tack för all inspiration som  finns i mitt hjärta och all den kärlek som du ger. Amen

I min telefon så har jag i dagsläget 226 låtar och när jag går på promenad på morgonen så slumpar jag fram låtar; den här var den första som spelades imorse – underbar! Nu ska jag försöka sova några timmar och en ny dag att vakna till.

 

Kommentera

