Uncategorized

Sol och tjuvkik

Solen skiner – sommaren är på väg – härligt!

Jag håller som bäst på och finslipar och lägger till saker på min nya hemsida så jag kan ha invigningsfesten på måndag som planerat!
De nya sidorna kommer att bli på engelska men jag kommer att fortsätta att skriva här på svenska vilket gör att jag kommer att uppdatera och göra lite nytt här med 🙂

En ny sak som jag kommer att lägga till är söndags inspiration utifrån kyrkoårets texter,  jag kommer att göra en målning/mixed media bild som jag lägger ut på lördag kväll/söndag morgon tillsammans med lite tankar och reflektioner kring de texter som berör mig. Söndagens tema är ”Den gode Herden” – skissen är klar och jag ska börja måla, bjuder på en liten tjuvkik 😉

Collage

 ”Himmelske Fader – tack för att du skapat solen som ger oss liv och värme!” Amen

2 thoughts on “Sol och tjuvkik

  1. Ulrika, du är alltid varmt välkommen hit!
    Jag tycker om att följa kyrkoårets texter/teman, och jag kommer att reflektera mycket utifrån mig själv och det blir nog ett och annat vittnesbörd. ❤

Kommentera

