Uncategorized

Den bästa cochningen som finns

Matdosa

Känns lite konstigt – men spännande – att packa ner en matdosa igen i ryggsäcken.

Det är dax för arbetsrehabilitering för min del, ska börja arbetsträna idag och prova på ett nytt jobb, det har känts lite konstigt att leta arbetsträningsplats åt sig själv. Även om jag under de sista två åren  haft ett jobb som rehabkonsult och hjälpt många att hitta arbetsträningsplatser så var det inte helt lätt att hitta en plats här i stan.

För det mesta när jag ska göra nya saker, eller börja på ett nytt jobb så har jag alltid gått upp i varv, tankarna börjar fladdra, nya idéer poppar upp och det blir ett stresskaos i mig utan dess like vilket gör att under en sån period så har jag svårt att sova, speciellt natten innan. I morse när jag drack mitt morgonkaffe och kom på mig själv att känna mig utsövd, så kom jag att tänka på att ”just ja, idag ska jag börja arbetsträna”, hade nästan glömt bort det hela 🙂

Jag är så tacksam att mitt liv börjar bli just mitt liv och att jag vågar vara mig själv och bejaka den jag är med både alla för och nackdelar, men jag hade inte klarat det utan den bästa coachen som finns och det är GUD!

Önskar er alla en härlig dag full av himmelska välsignelser!

Kommentera

