Uncategorized

Barnatro

Igår när jag letade efter kort som jag visste att jag hade fått av  min mamma från mina tidiga barndomsår så hittade jag den här bilden.

Anna barn tro ok

Det här är en bild ifrån när jag gick i söndagsskola hos Frälsningsarmen, jag älskade att gå i söndagsskolan när jag var liten.
Jag står längst fram i gul klänning och sjunger med stor inlevelse ”Jesu kärlek är så underbar” bilden är tagen precis när man sjunger och visar hur stor Jesus kärlek är. 🙂
Den här sången älskar jag fortfarande, det är en enkel sång men rymmer så mycket.

Hittade ingen video på svenska med rörelserna – jag tror jag ska fråga några vänner om vi inte ska göra en svensk video! 😉

Så det fick bli en engelsk variant. Har aldrig hört den på engelska förut – så himla kraftfull! Jag har ståpäls!

Kommentera

