Uncategorized

Datorproblem och en krånglande WP app

Undrar om min dator behöver semester – eller om det är så att den är helt slut! I morse så vägrade den att släppa in mig, så jag får vänta på datasupport tills ikväll när mannen kommer hem. 

 

Första tanken var ”shit jag har ingen säkerhetskopia” jag tänkte göra en för ett par dagar sedan, men det kom ett ”ska bara” emellan och sedan var det glömt. Så jag satte på mig skorna hörlurarna och gick på min promenad, medans jag gick så funderade jag på; om nu datorn skulle vara bortom all hjälp, skulle det vara så stor katastrof egentligen? Först så var svaret ja, men ju längre jag funderade så insåg jag att nej jag överlever. Började tänka i banor som, vilken nystart det skulle vara! Även om nu datorn skulle vara ok så behöver jag en nystart – även om varje dag är ett nytt blad så tänker jag att en nystart är aldrig helt fel. Det är dax att släppa in Gud i de mörkaste hörnen av livsryggsäcken och lägga det under korsets fot för transformation  i Hans ljus. Var välsignade!

2 thoughts on “Datorproblem och en krånglande WP app

  1. Hej! Av en slump hittade jag din blogg. Det finns alltså fler som går bönepromenader 🙂
    Har inte läst så mycket här än, men känner att här finns det nog mycket för mig att läsa och begrunda. Härligt!! Blessings

  2. Hej!
    Kul att du tittade förbi och lämnade en kommentar! Uppskattas!
    Ut och gå är ett suveränt sätt att ha kontakt med Gud och att få sortera alla tankar.
    Var välsignad!

Kommentera

