humor · livet · musik

Pinsamt roligt

Idag på bussen på väg hem så var jag väldigt trött och satte på mig mina lurar för att lyssna på lite god lovsång, vad jag glömde var att sätta i lurarna i telefonen så när jag tryckte på play så var det alldeles tyst i mina lurar, vilket jag tyckte var konstigt, så jag höjde volymen och när det gick upp för mig att alla i bussen utom jag hörde min musik så blev det lite pinsamt konstigt i ett par sekunder. Så hela bussen fick ett par minuters god lovsång innan jag pluggade i kontakten.

Önskar alla en riktigt trevlig helg!  most_p12

 

Kommentera

