diverse

En bild säger mer än 1000 ord

Imorgon tänkte jag börja med någonting nytt här på bloggen, jag kommer att börja lägga ut bilder utan ord på söndagar.

Tanken är att låta bilden tala för sig själv, och jag skulle vilja att du skriver lite om vad du tänker kring bilden – gärna den första tanken som dyker upp.

Var frimodiga och skriv era tankar, känslor för bilden!

Önskar er alla en underbar lördag!

Glöm inte att göra gott och dela med er; sådana offer behagar Gud.
Heb 13:16

2 thoughts on “En bild säger mer än 1000 ord

  1. Förvånad, men glad att jag kunde se dig igen. Kollade ibland, men var duktigt på att glömma kolla ofta. Vill gärna försöka kolla mer nu. Enklare nu när jag ”bokmärkat” din sida igen. Ta hand om dig!

  2. Detsamma Ulrika! Jag är glad att jag är tillbaka på banan igen.
    Har läst din blogg emellanåt och fått kraft därifrån, har varit lite dålig på att skriva bara.
    Sköt om dig du också!
    Var välsignad!
    Kram

Kommentera

