flytt

Jag har kommit på att det här med hemsida var inte riktigt min grej, det är en blogg jag vill ha.
Så de inläggen som jag har gjort på hemsidan, lägger jag upp här, och sedan så ska ni få en ny adress till min nya blogg.

Att det blir en ny blogg beror på en massa olika saker, men det viktigaste är att jag får fortsätta att skriva om Guds alla små och stora under i vardagen.  Skolavslutningen börjar närma sig, och denhär bloggen startade jag när skolan började, och jag tycker det är lämpligt att avsluta den här när skolan slutar.

Efter de här två åren på skolan så har mycket hänt med mig, min tro -och vem jag är i Gud. Så det ska bli skoj att få börja om på nytt, både med bloggen – och som ny människa i Kristus. Mera om detta kommer mitt första inlägg på den nya bloggen att handla om. Så ni får ge er till tåls några dagar.

Först så kommer alla inläggen ifrån hemsidan.

Kommentera

