flytt

Flyttar tills vidare

Jag har flyttat till en hemsida, och fortsätter att blogga på hemsidan. Så välkommen på inflyttningsfest.

På hemsidan går det inte att kommentera (inte än, de jobbar på det) det jag skrivit, utan lämna så länge kommentarerna i gästboken. Eller bara släng in en hälsning, det är alltid lika kul att höra från gamla som nya vänner.

Hoppas jag får se dig på min hemsida, klicka HÄR så kommer du till min nya sida.

Välkommen!

One thought on “Flyttar tills vidare

Kommentera

