diverse

Många bäckar små…..

Idag är jag hemma med sjuka barn och har passat på att ta igen lite skoljobb. När jag surfat omkring och letat information på nätet så hittade jag en fantastisk sida; godstart.se.

God start.se Är en idiell organisation som säljer reklam, och varje gång man går in på deras sida, eller handlar hos deras kunder så genererar det pengar till välgörande ändamål. Jag har lagt upp en banner här på sidan, varje gång du klickar på den så skänker du en liten slant till BRIS. (fn. 10öre/klick)

Man kan tycka vad man vill om reklam, men reklamen finns runt omkring oss vare sig vi vill eller inte, så jag tycker att detta initiativ är lovvärt. Så börja klicka; godstart.se

Många bäckar små……

Kommentera

