livet

En salig röra

Oj, var det så länge sedan jag skrivit här……..det var inte riktigt meningen. Men vet ni, under den här perioden så har det snurrat till i mitt liv ordentligt. Mest så har det varit positiva saker,  jag har hunnit med att fira jul och det nya året, vi har köpt hus och flyttar i mitten på februari, dottern mår mycket bättre och jag har varit förkyld med tillhörande nackvärk i två veckor…..(men det var ingen klagan ;O) Just nu så gillar jag mitt liv, även om allt är lite stressigt.

Jag har känt lite grann; ”Vart är mitt liv på väg”………och tankarna har varit många lika så tvivlet på att det jag gör är rätt, men så idag så har det bara rasslat in en massa bönesvar. Det enda jag är helt säker på idag är att ”Allt är möjligt tillsammans med Gud” Matt:19:26.

Det första bönesvaret kom redan inatt i form av tre små ord; steg för steg. Vilket jag lätt relaterar till mitt förra inlägg om mitt blödande hjärta, och att jag är på god väg att släppa taget ytterligare om mig själv, och komma djupare in i min relation till Gud.

Ett annat bönesvar kom i form av ett telefonsamtal (berättar mer om det lite senare) jag fick en bekräftelse att jag duger och att Gud vill att jag ska vittna om Honom och det han gjort/gör i mitt liv. Så ni som varit in här och dammat spindelväv, misströsta inte jag fortsätter att blogga om Guds under i vardagen.

Kommentera

