personligt

Att vara stark

När jag skrev förra inlägget ”Have faith” så var det precis det jag själv behövde just då. Den insikten kom till mig idag när jag slog upp ordet ”faith” i ordlistan. Förutom att det betyder tro, så betyder det också tillit. I helgen så hände en sak som berörde mig riktigt djupt, och jag insåg att leva i tro och i tillit på Gud är någonting alldeles speciellt och vackert.

Den här händelsen som berört mig, har gett mig en insikt i hur stor Gud är, och hur tacksam jag är att jag får vara Hans barn, och Hans omsorg om mig.

Lev som om varje dag vore din sista här på jorden, visa uppskattning av de som du älskar och de som älskar dig. Livet är en skör tråd, förvalta din dag och ditt liv väl.

Gud älskar dig, glöm aldrig någonsin det!

Blessings!

Kommentera

