livet · tro

Låt på hjärnan och en rad i hjärtat

De sista dagarna har jag funderat väldigt kring den där låten som var på radion i onsdags, jag har letat och sökt, bett och mediterat. Jag har kommit fram till att låten som spelades på radion med största annorlikhet var i orginal, har dragit ut texten på papper, och i sista versen så sjunger Christina Aguilera:

We are beautiful in every single way
Yes words can´t bring us down
Don´t you bring me down today

Det är bara det att det fattas två rader i låten som inte finns i någon version (inte som jag hittat iaf)

We are beautiful in every single way
…..Gud…..och något som trötta jag inte kom ihåg
..låt bibelns ord regera.

Yes words can´t bring us down
Don´t you bring me down today

Hur som helst så har dessa rader gett mig kraft och styrka att klara av ett jobbigt samtal, ett samtal som i slutändan blev ett gott samtal då vi kunde mötas utanför ramarna. Fått mig att känna mig värdeful i mina egna ögon, och gett mig en kick i skolarbetet.

Så helt klart att detta var en hälsning från Gud, vem annars kan fixa sådana här saker! :OD

Kommentera

