hopp · livet

Skolan

Hemma igen efter några dagar på skolan, jag är så härligt berörd…………..och trött ;O)

Skolan är en riktig välsignelse, och alla underbara kurskamrater….vi har delat både glädje och skratt dessa dagar. Gud har varit verksam och berört oss.

För ett par veckor sedan så kändes det som om någon plockat ihop mitt livspussel och lagt tillbaka det i kartongen och ruskat om. Så det var med blandade känslor jag åkte till skolan, men under dessa dagar så har jag fått insikt om att detta omskakande var nödvändigt, och att jag nu håller på att bygga upp mitt livspussel igen på en säkrare grund denna gången.

Gud är sannerligen en läkande Gud.

var välsignade

Kommentera

