hopp · musik

Så stor är vår Gud

Igår efter lunch så var jag väldans trött och mentalt slut i hela kroppen, så jag tog en liten skogspromenad innan sista lektionen och jag hann slänga mig i en skön fotölj ett par minuter och bara vara. När jag satt där i fotöljen så kände jag en svag knackning inombords från den Heliga ande och sedan kom en röst så underbar och viskade inom mig;

ja, mitt barn Jag är med dig intill tidens ände om du vill.
Låt mig få fylla dig med mitt Gudomliga ljus.

Halleluja, Herre vi prisar Dig och ditt Heliga namn
Ja, jag vill vara ditt barn till tidens ände,
fyll mig med Ditt gudomliga ljus
och sänd mig ut att prisa ditt namn.

Kommentera

