diverse

Till Er alla från lilla mig

2 thoughts on “Till Er alla från lilla mig

  1. Hej Anna!
    Hoppas du mår bättre. Läste dina inlägg längre ner.
    Visste inte att du gjort en ny sida förrän idag. Jättefin och fräsch. Själv har jag varit borta mycket i sommar och inte haft tillgång till dator, men det har varit skönt också. Nu har jag börjat blogga så smått. Idag har jag lagt in en video med en kille som sjunger en sång som jag tror heter ”Just as I am”. Tyckte den var väldigt bra och talande. Kolla om du vill.
    Jesus är din vän.
    Kram
    aneht

Kommentera

