hopp · vittnesbörd

Morgontrött

Under sommaren så har jag jobbat extra på ett demensboende i närheten av där jag bor. I morse så tittade jag fel på mitt schema och kom en halvtimme för sent. (Kändes väldigt dumt, kan jag tillägga)

Så jag sände en tyst bön till Gud; Snälla Gud, hjälp mig –  så mina härliga arbetskamrater slipper jobba extra hårt för att jag kom för sent. Gud här bön, kan jag tillägga. Min arbetskompis blev glatt överaskad över att morgon jobbet gick som en dans, det har det tydligen inte gjort på länge.

Mitt hjärta jublade av tacksamhet!

Kommentera

