diverse

Upp och hoppa kommer igen

Mitt inlägg från i morse fick jag veta var helt omöjligt att läsa, någonting har krånglat rejält för mig. Så istället för att prova en 7:e gång att få ordning på inlägget. Så tar jag bort det tills vidare, känns lite som att det kanske inte ska stå där som jag skrev det. Ska läsa en gång till, innan jag beslutar om jag ska skriva om det eller inte.

Håll till godo med en vacker bild från Ängelholm i sommarskrud så länge!
Var välsignade


Rönneå

Fontänen i stadsparken är igång. Sommar!

3 thoughts on “Upp och hoppa kommer igen

  1. Tack Anna dem vackra bilderna, jag blir så glad och få frid genom dem. Jag önskar en bra vecka och Gud ska använda dig hela veckan. kram Etelka

Kommentera

