Bibeln

Mitt svar på min egen fråga

För några veckor sedan så skrev jag ett inlägg om ”Vad är ett oskyldigt nöje?”. Efter att ha läst dagens bibelord så gick det upp för mig att jag egentligen vet svaret på den frågan. Om vi går till 1 Joh 5:21 Kära barn, håll er borta från allt som kan ta Guds plats i era hjärtan. Jag har mött Gud och lagt mitt liv i hans händer, och han finns alltid i mitt hjärta, skulle jag mot förmodan hitta en aktivitet som slår detta, ja då är det inte längre ett oskyldigt nöje.

3 thoughts on “Mitt svar på min egen fråga

  1. Samma här Ulle. Sedan jag startade min blogg så har jag ett snitt på 122 besökare i veckan!
    Ungefär 10 st kan jag räkna upp som jag vet är in här och vänder, men det vore kul att veta lite mer om alla de andra ;O)

Kommentera

