Bibeln

Vägledning

Jesus svarade dem: ”Amen säger jag er: Om ni har tro och inte tvivlar, skall ni inte bara kunna göra det jag gjorde med fikonträdet. Ni skall också kunna säga till detta berg: Lyft dig och kasta dig i havet, och det skall ske. Allt vad ni ber om i er bön skall ni få, när ni tror.”

Matteus 21:21 – 22

Visst har vi en härlig Gud som ser oss i stort och smått! Livsglädjen vänder åter nu när jag vågat tagit några nya steg mot nya utmaningar. Men jag hade aldrig vågat tagit dem utan Guds ledning.

2 thoughts on “Vägledning

  1. Jo, Jesus är bäst på allt och alla områden.
    Vi behöver Guds vägledning så att vi slipper bränna vår kraft på fruktlösa ting.
    Mitt beroende av Gud blir bara större och större. Ha en god fortsättning på veckan!

  2. Hej Anna Jag delar med dig att vi har en underbart liv vid sidan om Jesus. Jag ofta upplever att min kraft ,min sturka är så svaga men är bäst av allt att jag kan krympa när i hans famn. Jag kan vara som är och få tröst, frid,värme och allt är gratis bara ta emot och tacka. Jag önskar en bra dag och Guds kraft över dig. Etelka

Kommentera

