vittnesbörd

Gud har glimten i ögat

Jag slutar aldrig att förvånas över Herrens vägar för att få våran uppmärksamhet. Han måste ha en stor portion humor och tålamod. Jag har idag varit med en god vän och hennes son på affären och handlat idag på e.m. När vi var på väg ut ur butiken så fick sonen en tia av mig att stoppa i en sån där automat som man brukar få ut leksaker ur. Fast den här gången kom det ingen leksak, utan ett barnhalsband med ett krusifix på! Helt maffigt, fick gåshud.

Nu ikväll när jag kom hem och slog på datorn och läste dagens bibelord så stod det så här; Redan som barn blev du undervisad i de heliga Skrifterna. Genom dem förstår du hur man tar emot Guds frälsning genom tron på Jesus Kristus.
2 Tim 3:15

Prisad vare Herren i all sin glans och härlighet, jag böjer mina knän i ödmjuk bön och tillbedjan.

Var välsignade i allt ni gör

3 thoughts on “Gud har glimten i ögat

  1. Ja han är god vet vad jag och du behöver i dag. Han bara ger och ger men vi ska tacka och prisa hans namn av hela vårt hjärta. Ha en bra dag.Etelka

Kommentera

