livet

Doktorn

Idag har jag kommit upp ur sängen, har varit till hälsocentralen idag. Tror inte riktigt på att det skulle vara magsjuka/kräksjuka igen. Ingen annan blir sjuk i min närhet när jag blir det, och det var åttonde gången sedan september som jag varit sjuk. Så nu ska vi försöka ta reda på vad det inte är med att börja utesluta vissa saker, så vi har börjat med blodprov-vilka var bra, fått remiss på hjärnröntgen, bokat tid hos optiker, kollat hörseln-har en hörselnedsättning men borde ej bli sjuk av den, remiss till sjukgymnastig (igen) yrseln/huvudvärk kan komma ifrån nacken.  Så livet rullar på, och jag ber en stilla bön om att inte bli sjuk igen. Frisk imorgon alltså :O)   så då kommer skrivandet att fortsätta. Godnatt och sov gott.

2 thoughts on “Doktorn

Kommentera

