livet · personligt · tro

forts. Flytt

Bostadsjakt var också något som jag pysslade med när jag inte jobbade, men hittade ingenting som vi gillade. Jaha, vad gör vi nu, huset sålt och familjen på väg ner.

Då ringer en av mina nya vänner och frågar om vi kunde tänka oss att hyra ett hus så länge. Helt underbart! Fast det fattades några veckor som vi inte hade någonstans att bo. Då erbjöd sig en annan av mina nya vänner att låna deras hus medans de är på semester. Här kände jag att flytten var någonting positivt och välsignat av vår Herre.

Jag är otroligt tacksam för alla de fina människor som Gud sänt i min väg under den här första tiden i Ängelholm. Ni ska veta att ni finns i en speciell plats i mitt hjärta för alltid.

Kommentera

