worship

Lovsång

Igår så var vi några stycken som träffades och sjöng lovsånger till vår Herre, det var en härlig stund att bara få vara.
Nu ska vi försöka knyta till oss flera som vill spela och sjunga till Herrens ära.

Jag gillar att sjuna, även om jag kanske inte har den bästa sångrösten. I och med att jag ofta fått höra att ”Du har ju ingen sångröst”, så har självförtroendet inte alltid varit på topp. Vilket gjort att jag mest sjungit i duschen :O)

Nu har jag bestämt mig för att jag visst kan sjunga, jag kanske bara inte behöver klämma i för full hals. För visst kan vi alla sjunga!

”He has showed you, O man, what is good.
And what does the LORD require of you?
To act justly and to love mercy
and to walk humbly with your God.”
Mika 6:8

Kommentera

