diverse

God fortsättning….

…på det nya året. Låt oss göra 2008 till ett välsignat år!

Har ni undrat vart jag har tagit vägen? Med all rätt, det var ett tag sedan jag var här. Men jag har tänkt desto mer på alla er som kikar in här då och då, och som skickat uppmuntrings mail. Tack!

Det är så att sen jag var här sist så har jag varit sjuk i omgångar, och tvivlet har lyckats sippra in i mitt sinne. Men än en gång så har Herren sträckt ut sin hand och fått mig på fötter igen. Halleluja praise the Lord!

Lovar att berätta mer om Herrens under i mitt liv.

Stor nyårskram på Er!

2 thoughts on “God fortsättning….

Kommentera

