livet

Mys i soffan

Igår hade jag och dottern en härlig mysstund i soffan. Sonen var på skolläger och mannen var på körskolan (han håller på att ta MC kort) Vi satt och tittade på the Gospel of John, har sett den många gånger, men den är alltid lika bra och tårarna går inte att hålla borta. Det är kärlekstårar för Jesus, som gav sitt liv för oss, så att vi genom honom blir frälsta till evigt liv med Gud. Eller som en vän sa till mig; ”om jesus dog för mig, så kan jag leva för honom.”
Om du är obekant med bibeln och Johannesevangeliet så kan jag rekommendera den här filmen.

Gud välsigne er alla!
Anna

One thought on “Mys i soffan

  1. hejsan. Kommer in och säger ett hej här på din fina sida, Den speglar lugn och ro, och likaså gör dina ord om Jesus. Jag har inte sett filmen du nämner men kan tänka mig att den är intressant och tårar väckes. Önskar dig en fin kväll och en god morgondag.
    /kram Maria

Kommentera

